Glugg

Jag är förbannat rolig. Något som förundrat mig under en lång tid. Fram tills nu då amerlikanska forskare har enats om sammanbandet mellan att ha glugg mellan framtänderna och vara rolig. För inte er som sett mig så har jag en glugg på ca. 0,5mm. 0,5mm rolig. 
   "BEVIS!" skriker ni! Ni vill ha bevis. Okej. ni ska få bevis. 
 
Varsågod att ta del av denna kavalkad av roliga människors hålrum: 
 
 
 
 
 
(bilderna är lånade från www.amerikanska100%heltsäkraforskningar.org)
 
Gåshud? Tänkte väl det. 
 
Med den här upptäckten så får man lov att bli lite filosofisk. Nu när det är vetenskapligt bevisat kan det generera en oerhörd press på folk med glugg att vara roliga. Och det finns faktiskt dom som har glugg och inte är roliga. Det är en minoritet men bör just därför diskuteras. Ska det klassas som en psykisk sjukdom? Ska de få lov att ge blod? Tekniken finns ju idag för att ta bort gluggar. Ska folk verkligen få lov att göra det? Om vi ska tillåta folk att ta bort sina armar också om dom vill det? Personligen så tycker jag att man ska få lov att ta bort sin glugg om man vill det. På samma sätt tycker jag att folk som, bevisligen, är roliga ska få lov att fixa glugg mellan tänderna... men då ska man fa-an inte få lov att adoptera!
 
 
Peace!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0