Two and a half Men S09E01

Det finns många olika sätt på hur serien skulle kunnat börja. Men hur startar man en serie som abrupt slutade mitt i säsongen, om inte med att... om ni inte vill veta så borde ni sluta läsa.......nu, huvudkaraktären dör! Ni hörde. Chuck Lorre, som förmodligen ville få ut alla sina kvarvarande aggressioner mot Charlie Sheen, valde att döda hans karraktär samt att han ibland även låg med män.

Jag vet inte än om jag gillar idén om att Charlie bara dog men jag kan hålla med om att det är ett av de bättre alternativen.

Alltså ett Two and a half Men utan Charlie Harper. Jag har svårt att vänja mig med det. Under hela avsnittet satt jag och väntade på att denne alkoholiserade man skulle glida förbi med spydiga kommentarer, och helt ärligt tror jag att det var det enda skälet till att jag såg på serien från första början (det och det faktum att den gick på bra tider på 6:an). Och trots att Ashton Kutcher gör ett bra jobb, så kommer jag nog aldrig att acceptera honom, just för att han föralltid kommer att vara just en ersätttare.

Trots allt så lär jag se hela serien. För jag har inget liv.


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0