How I Met Your Mother S07E01-02 och Blue Mountain State S03E01


How I Met Your Mother Ganska standard. Samtidigt började allt med att man fick reda på att det var lång tid kvar, något som fått mig att tänka. Är det inte dags för denna underbara serie att gå i graven ändå? Serien har ändå på sista tiden tappat. Robin har hunnit legat och reboundat varje lediga kille i gänget och Marshall och lily har redan gift sig och har en unge på g. Vi vill ju undvika en "Scrubs" då man gjorde säkert två säsonger för mycket. Bör då inte även Two and a half Men göra likadant? De har haft sina glorydays, sluta bara på topp någon gång!

Blue Mountain State Helt ok. Visst, det är inte bara galna fester som i säsong 1, men manusförfattarna har förstått att publiken tillslut tröttnar på detta och har tagit serien till en bra nivå.
   Nåväl. Denna säsong har kommit med några positiva överraskningar. Det har visat sig att seriens huvudkarraktär, Alex Moran, inte alls blev tillsammans med  sin bäste väns syster - skönt, då han nu kan fortsätta att ligga runt, vilket har blivit lite lättare nu då han fått positionen startande quaterback , i stället för back-up.
   "Men Anton, hur kan han vara startande? Har inte Radon Randell den positionen?"(med larvig röst, för det är en imitation av dig) Jo, god nyhet #2: Radon Randell har pga skäl jag inte vet eller har för avsikt att kolla upp - slutat i BMS! UNDERBART! "Varför hatar du Radon Randell?"(Fortfarande en larvig röst, för det är fortfarande du) För att han är en ersättare! Precis som Ashton Kutcher. Och som ni hade vetat om ni hade läst det förra inlägget före det här - HATAR jag ersättare.

Jag måste säga att jag har blivit besviken i det stora hela av den här dagen. Problemet med uppföljare är att tittarna (jag) inte vill se samma skit om och om igen, samtidigt som de inte vill att något skall ändras. Och ja, mitt hat till uppföljare har lite att göra med Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides.


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0