Idéboken

I aftonbladet för någon vecka sedan så kunde man läsa om olika tips för att sova bättre. Ett av dessa var att ha något att skriva upp sina ideér på, under natten. Detta svalde jag såklart med hull, hår och innerlår, något som gjort att jag nu i sann Jesper Rönndahl-anda har skaffat idébok. Anteckningsboken som jag fick av min arbetscoatch fick duga då ja... jag aldrig var arbetslös när jag kom till henne, och därför är väldigt tom.

Jag tar upp det här för att jag tror att det är något som kommer lyfta bloggen, det är ju inte så att det kan gå något annat håll än uppåt (möjligtvis sidleds?).

Hade jag brytt mig så hade jag bett om ursäkt för alla tidigare nörd-inlägg.


Peace!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Har den här bloggen nånsin gått åt nåt annat håll än neråt o sidleds? Och då började den inte på topp..

2011-11-22 @ 16:19:44
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0