Obama bin Ladin är död...

...som det stod på någon nyhetssida. typ.

Det är mycket med bin Ladins död som jag tycker är väldigt roligt. Men som min gamla svensklärare sa: "I begränsningen visar sig mästaren", så jag har några god bitar.


Till och börja med - huset. För fem år sedan byggdes det ett hus i Abbottabad, Pakistan. Inget konstigt med det. Det var bara 273 kvadratmeter - 8 gånger större än närliggande byggnader, hade tre våningar och så var det ju de där 4-6 meter höga och 2 meter tjocka murarna, som tydligen inte alls gav någon reaktion vid byggnadtillstånds-sökandet. Att ingen på militärakademin bredvid lagt märke till något är ju också fruktansvärt intressant.

Och här kommer konspirationen in. Vad tjänar egentligen USA på att ta livet av Usama bin Ladin? Den sittande presidenten får credd för att han är borta. Alltså inget som gör att man egentligen behöver honom död. Ren hämndaktion. Så om USA-president bestämmer att någon ska vara död bara för att man vill ha honom död, behöver personen ifråga inte vara död. Kapish? Och bin Ladin klagar väl inte om trycket efter honom minskar lite. Han lär väl inte gå ut och säga "jag är inte död, fortsätt och leta". Och om det sker så kommer USA bara att skylla på en av bin Ladins många dubbelgångare. 

Bevis: Inte mycket men allt känns ganska skumt. Ojdå, vi har visst att hitta ett land som vill ta hand om kvarlevorna, så vi bergaver honom - i havet! Men de ljuger inte! De tar såklart ett DNA-prov! och det är helt oinblandade USA som gör gör testet, inga problem där.

Härligt att man skjuter killen med fett med info om al-Qaida, när han är obeväpnad, något som tydligen jag är ensam om i världen att uppmärksamma.

Älskar dock händelseförloppet, so far.

Källa: Aftobladet


Peace!


Kommentarer
Postat av: Anonym

cred*

2011-05-04 @ 18:10:54
Postat av: Bloggaren himself

jag har proteinbrist

2011-05-04 @ 21:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0