No Meat Week

... köttfria veckan eller hell week. Etappen under Navy Seals utbildning då flest hoppar av. Då pojkarna rensas från männen. Dårskap. Det ultimata psykologiska påfrestningen.

Jag har slagits med sabeltandade tigrar, tömt öknar på vatten och sålt jultidningar till sockens enstöring Turbo-Jesus. Men aldrig trodde jag att jag skulle möta en utmaning av denna sort.

Jag ska vara vegetarian i en vecka.

Varför denna galenskap, undrar ni. För ett par månader sedan var det Vasalopp. Min kompis Finn "Ass" Aldén-Joyce, skulle deltaga. Jag trodde aldrig att han skulle klara av det och vi slog vad. Om han klarade av det så skulle jag vara vegetarian i vecka. Jag vann inte. Och imorgon börjar det hela. Och jag är uppriktigt ledsen.

Denna dag har därför tillängats åt att äta kött tills mina fötter domnade, pausa och sen fortsätta (sant).

Ni kommer att få följa det här, dag för dag, exklusivt, här på Antonm.blogg.se. 

Enjoy!


Peace! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0