Carl XVI Gustaf - med rätt att döda

Jag har svårt att förstå varför alla klagar på kungen i hans felsteg. Svartklubbar, sex och festande med gangstrar. Han har väl också varit ung! Och jag vet att han är Sveriges ansikte utåt, men vad kan förvänta sig av en människa som föds i inavel, till en värld där han - innan födseln - var en kändis och, värst av allt, årligen går på nobelfesten. Någon gång så måste monstret ut!

Jag måste säga att han sköter sig bra, för att ha rättslig immunitet. Vilken människa sku... vilken människa som jag skulle inte ha utnyttjat detta till max? Ge mig denna rättighet och jag svär, steget till att jag spänner fast en gräsklippare på fronten av en Land rover och plöjer igenom drottninggatan är inte långt.
Fulla respekt för kungen, du är... kung!


Peace!

Kommentarer
Postat av: samuel

Tjena, kolla gärna in min blogg www.samuel.blogg.se

2011-01-06 @ 17:35:59
URL: http://samuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0