Ett brev till min lärare

Hej Lars!

Idag så åt jag ingen kvällsmat, då jag var upptagen med att plugga. Nej, inte bara därför. Jag åt inte heller någon kvällsmat för att jag har ont i magen. En konstant smärta, från all stress orsakad av skolan (dig). Nej, Lars, inte bara för stressen, det är även för, de stora mängder kaffe jag har druckit idag. Kaffe som jag druckit för att orka med att plugga flera timmar i sträck. 

Men känn ingen skuld, Lars, då jag mer än gärna åker till skolan på min lediga dag, och skriver ett 4-timmars fysik (dina 4-timmar=5 timmar), på min fritid, vilket inte behöver vara betygsgrundande. Jag missar ju bara en treafest.

Puss och kram!
/Din elev Anton

I morgon är det treadag (festför gymnasiets treor) men utklädnad. Temat är "P" - saker som börjar på "P". Jag skall vara Pluggis.

True story!


Peace!


Kommentarer
Postat av: Gustav

Lars-Mustasch är världens bästa fysiklärare!

2011-02-10 @ 17:04:44
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Hanna

SÅ FRUKTANSVÄRT SANT SOM DET ÄR SAGT!

(Jag syftar på det du skrev i ditt inlägg och inte på kommentaren ovan.)

2011-02-11 @ 22:41:41
Postat av: Bloggaren himself

tack hanna!

2011-02-11 @ 23:58:35
Postat av: Finn

Du måste skicka den till lars!

2011-02-12 @ 20:38:21
Postat av: Bloggaren himself

han kommer att döda mig :P

2011-02-19 @ 14:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0