Framtiden är här, för vi tog hit den... från framtiden

I en paus i Andreas Wijk-fanatismen...

"Vi har hittat en partikel som rör sig snabbare än ljuset!!" Är hur rubrikerna löd för typ tre månader, men till skillnad från ljuset är jag jävligt seg.

Antons fotnot: ljusets hastighet är den hastighet ljuset rör sig i (299 792 458 m/s) och alltså inte den tid som det tar för lampan att starta från dess att man tryckt på lysknappen, som en mycket ung och oerfaren liten Anton en gång i tiden trodde.

En annan fotnot: den morderna fysiken bygger på att det inte finns något snabbare än ljusets hastighet. Jag slutade att studera fysik i juni, och den här nya upptäckten gjordes i september. Equals jag tillhör den sista generation vars all fysik kunskap är helt värdelös. 16 ns som formodligen förstört min framtida karriär.

Detta har gjort att tidsresor bakåt i tiden nu är teoretiskt sett möjligt. "Jaja, vad gör det? Det tar ju ändå en miljard år innan det kommer att kunna användas i praktiken" (med larvig röst, då det är en imitation av dig) eller "jag tycker att det är oetiskt att forska om tidsresor. Det kan och kommer att misskötas" (med besserwisser-röst då det är en annan imitation av dig)

Lugn, bara lugn allesammans. Jag vill här avslöja att tekniken redan finns idag! och att den absolut inte missköts.


Låt mig citera: "Du får lånerbjudanden från de ledande bankerna inom 24 timmar men ofta så går det betydligt snabbare än så"

!

Ofta betydligt snabbare än inom 24h!

-Tjenare! Vi ringer från Lendo. Här har du några lånerbjudanden.
-Men jag ska ju inte låna pengar.
-Eeeeh... nej... men du ska i framtiden.
-Jahajafan. visst, men då lånar jag väl lite pengar då.


Peace!

Kommentarer
Postat av: Sanna

vill ju inte vara den, men det skall inte stå du

2011-12-17 @ 19:16:59
URL: http://sannamineord.blogg.se/
Postat av: Bloggaren himself

Vilket "du"?

2011-12-17 @ 20:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0