"And we would have chubby little freckled-faced kids"

Ett mirakel har skett! Jim Carrey har återuppstått från de döda! ....(reaktion)

Jag vet! Här har han inte gjort något stort sen "Yes Man" 2009. Inte för att jag kan klandra honom. Killen kan köpa mitt liv, göra vad han vill med det (förmodligen tortera till döds, vi alla har sett "Hostel". Rika människor är sjuka), sponsra forskning för att återuppliva mig och ta det igen! Folk skulle inte reagera, för att han är rik. Hell, jag hade inte ens vågat säga något.

Under den här tiden så har han tydligen haft en hemsida, Jimcarreytrulife.com, som inte en jä**el har uppmärksammat. Tills nu!

Se den här! Bara sen den! Här! Eller här om du föredrar det!


Just precis, Emma Stone. Tjejen från "Superbad" och "Zombieland" och en massa andra filmer ingen någonsin har sett.

Enligt Carrey själv är detta komik, och det komiska med det är att det är sant. Något som har vänt uppochfuckingner på hela internet-världen. Folk kan inte förstå vad det här är eller vad han försöker att få ut av det. Är han bara äcklig, eller är det här ett motsvarande "One Night in Carrey"?

Vad det än är, och från vilken synvinkel men än ser det här klippet från, är det bara underbart! Mimande: *I Love You*

Det här är konst!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Mustafa

Superbad är ju awsome för fan!!! :D

2011-08-30 @ 22:27:55
Postat av: Bloggaren himself

Ber om ursäkt, skulle varit mer tydlig på att det är dom andra filmerna hon gjort som inte en jävel sett. Suberbad 4 life <3<3

2011-09-02 @ 16:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0