Lost igen... igen... igen... igen

... gick ni på den lätta? Nej dagens inlägg innefattar något så mycket mer viktigt än status i serien (tre avsnitt kvar av säsong 4). Dagens inlägg handlar om en idé, så briljant att jag inte ens kommer att ta patent på den. Jag kommer bara att skicka ut den på internet i hopp om att den skall finnas på marknaden så fort som möjligt. För att ni ska hinna förbereda inför detta kommer jag att låta er scrolla fram det, här följer en massa nedslag.









































































 
Okej, jag kanske kommer att försöka ta patent på idén, om jag hinner...














































































Redo? Skulle inte tro det.




















































































































Ni kommer nu att få pausa scroll-fingret ett tag, för det är en bit kvar. Se på denna bild tills ni ser F1-bilen


































































































































Du tror att jag lurar dig? Gå upp och stirra på bilden tills du ser det!
























































































































Tror du att du är redo? Okej det kommer att stå där nere






































































































































































Tror du att du är redo är du absolut inte redo, fortsätt scrolla!







































































































Okej, nu kommer den. Jag svär.


































































































NOT!













































































































Jag undrar om jag kan täcka hela bloggen med ett inlägg, det hade varit coolt.















































































































NU kommer den på riktigt! Förbered er!








































































































































TVÄTTMEDEL SOM DOFTAR SKIT!!

Tänk er, vilken underbar värld det skulle vara. Du skulle inte bry dig om att gå en dag på stan eller spela fotboll i din najsaste t-shirt, för svettlukten skulle inte gå igenom. Kläderna skulle besparas på slitsamma tvättar, bara för att de luktade lite konstigt. Och om du hittar ett par strumpor på golvet du inte riktgt vet är nytvättade eller inte., så skulle du använt dom en gång till.
Färre tvättar och mindre behov av nya kläder=glad moder jord!
"Du luktar ju skit, fräscht!" hade helt blivit av med sin ironiska klang.

Eller så går jag bara och duschar....


Kommentarer
Postat av: Gustav

Jaha, så du hade tvättat dina kläder ändå...

2011-08-17 @ 18:46:45
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: sanna

så. jevle. semst.

2011-09-23 @ 23:53:37
URL: http://sannamineord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0