"Varför gör man inte kondomer med kuksmak?"

En hängiven Filip och Fredrik älskare som jag, vet att nästan alla gäster tror/nervöst skämtar om att Filip och Fredrik är bögar. Och debatten känns för vissa oändlig. Nu har jag sett Fredrik tillsammans med sin fru, så honom kan vi kryssa av. Däremot Filip, är jag mer osäker på.

Under ett avsnitt av Boston Tea Party så ställer Filip denna fråga "Varför gör man inte kondomer med kuksmak?". Vilket är lika konstigt som att jag skulle säga "Varför gör man inte kondomer med silverryggsgorillsmak? ...för jag har ju inte smakat det. 

Jag kan därför nu, genom vattentäta bevis, komma ut ur garderoben, för Filip Hammar.

Men vad spelar det för roll, vi älskar er duo lika mycket ändå, hälsningar: ovanligt toleranta Sverige.


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0