Anti Earth Hour

I och med veckans lilla "incident" (snöväder 5/5-10) har jag insett att något borde göras. Det är verkligen något fel med naturen, och vi männsikor kan ändra på det. Jag är högst besviken på oss och den globala uppvärmningen - den går för fnarking långsamt!

Jag tänker självklart inte bara sitta och se på medan jorden fryser till is. Därför har jag nu introducerat världen för Anti Earth Hour. Det är en timma (eller i mitt fall en hel dag) den 9/5-10 där vi gör vad som helst för att göra av med så mycket energi som möjligt.

Det här är mina bidrag:


Tv, digitalbox och PS2:an, alla på standbyläge.


Dator igång, och väcks upp varje gång den råkar hamna i viloläge, med stereokabel till cd-spelaren.


Och kronan på verket. Alla lysen igång, mitt på blanka dagen, elementet på full värme, och blir det ju varmt så därför även vidöppet fönster.

Nu ska jag ut och gasa lite med bilen. Bara för att.


Peace!

Kommentarer
Postat av: Al Gore

För fan Anton!!! Jag har skickat över CIA för att våldta dig din jävel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0