Messa dig smal!

...är vad jag skulle ha skrivit om det här var ett aftobladetlöp. Tur att det inte är det.
 
Fysik är sjukt tråkigt. Något jag kom fram till idag när jag satt och pluggade. Men jag insåg också att det inte behöver vara så. Boston Tea Party är ett bevis på det.

Därför har jag räknat lite.

Om man äter ett 400 grams rör digistivekex, krävs det att man skriver 13 917 175,83 sms innan man gjort av med energin. Förutsett att du tar upp mobilen ur fickan mellan varje gång.

Hade jag velat haft ett liv, skulle jag ha skaffat mig det!


Peace!


Kommentarer
Postat av: Karl

Hur många gånger behöver man onanera?

2010-03-11 @ 09:03:54
Postat av: Gustav

Med tanke på att anton är relativt smal, äter ca 3000kcal per dag och onanerar 7 gånger på dagen så skulle jag väl säga 8

2010-03-15 @ 16:54:43
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0