Heureka!

Ryssland har fortfarande inte svarat på mina hot.
   Jag trodde att det skulle räcka med att lägga ut något provocerande på World Wide Webb för att få problem. Men min blogg och 1000 barnporrsajter visar motsatsen.
   Vad gör man om man vill att folk skall lyssna på en? Lätt, man fixar atombomber!

Tomatplantor och kannbis ser ganska lika ut. Har jag hört. Jag ska därför som treaprojekt korsa en tomatplanta med en kanabisplanta, för att sen säkrert odla och sälja marijanan till folk i skolan, för att sen ta pengarna till ett lagom kurrupt land som lyckats gömma sina atomvapen. Där köper jag en lagom stor bomb för att ta ut halva moskva (andra halvan kommer jag att behöva).
   När jag fått tag på bomben så skall jag åka ut till någonstans i mitten av atlanten slå ner en påle där jag sen ställer mig, och mms:ar bilder med mig och bomben under armen till Dmitrij Medveded (eller om det är Putin som styr egentligen. Ingen vet)

Btw så firar bloggen 1 årochtvådarsdag idag. Grattis!


Peace!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Varför inte bara bomba innan du mms:ar bilden?

Grattis btw!

2010-03-23 @ 22:01:41
URL: http://elvanollfem.blogg.se/
Postat av: Bloggaren himself

Som du borde veta hanna så används bara atombomber för toma hot.

2010-03-24 @ 23:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0