Dogge Doggelito

Som dom flesta i min bekantskapskrets redan vet, så hatar jag Dogge Doggelito. Inte hans personlighet, han verka skön, nej, jag hatar honom för att jag måste. För att alla andra stor hip-hoppare hatar honom (bara något jag utgår ifrån). Varför? För att han är världens mest sell-out hip-hoppare.
   Han sa idag (ja, han var i våran skola idag och snackade) att han hade gjort hundratals reklamjobb. Det är inte okej. en hip-hoppare står inte i tv och gör en varm chocklad som han sen refererar som en "förorts-oboy". Jag vet inte, men det känns som att använda dom orden på nationell tv görs av någon som vill ta död på sitt rykte som rapartist. Program som melodifestivalen, extra, extra och singing bee är inte heller okej.
   Han sa även idag att hans texter måste ha någon mening, och hur förklarar han då "bling, bling jul"?

Och den ökända reklamfilm:

Skulle du bara kalla dig artist så skulle du vara jättebra!


Peace!

Kommentarer
Postat av: Sanna

HÄRMAPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-18 @ 21:10:27
URL: http://sannamineord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0