Skälet till att Hitler hatar judar

Många har under årens lopp undrat över vilka grunder Adolf Hitlers judehat har.
 
Som vanligt så har jag svaret. Jag visar med bilder:


Ni ser det inte? Låt mig förtydliga:



Nu ser ni, men för sakens skull så kan jag förtydliga ytterligare:


Nej, det är inte för att Hitler hade lovats att få vara med i Guinness rekordbok, för världens största näsa, om det inte vore för alla jordens judar.

Hitler har under hela sitt liv haft hormonproblem, vilket har gjort att han blev fast i moppemusch-stadiet (Något som han skickligt döljde genom att få den att se medveten ut) som såklart ledde till pekära situationer i duschen efter idrotten. Det blev inte bättre av att Måns Typisktjudeefternamn redan i femte klass hade utvecklat pubis-armhåls-ansiktes-mag-rygg-och till och med handflatshår, något som han inte glömde att poängtera varje gång Adolf drog av sig de svettiga gymnastikshortsen.

I rent hat
till Måns Typisktjudeefternamn, svor han att utrota varenda jude.

Stöd för mina teorier: Hitler hade ett antal fruar men inga barn, vilket visar att han gjorde allt för att inte visa mini-Adolf och blotta den mycket sparsamma samling pubishår.


Peace!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Äntligen ett klokt inlägg :D

2010-06-29 @ 00:44:13
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0