Sju nyanser av pannkaka

Tiden går minst lika fort när man har tråkigt, med det vill jag säga att lovet snart är slut. Jag har ont i ryggen, och har jord i ögonen.

Å andra sidan så ljög jag. Sommarlovet är oändligt och jag har bildbevis på att jag är ripped.

Å tredje sidan så har jag inte alls bildbevis på att jag är ripped, vilket är logiskt med tanke på att jag inte är ripped.

Å fjärde sidan så kommer jag att bli ripped i sommar.

Å femte sidan så ljög jag där igen. Plus att jag har torra händer, av all jord jag grävt i. Och en nacke som är så stel att det går att hacka lök på den. Plus att jag ska se en dålig film snart. Plus att jag inte sett något från fotbollsvm. Plus något annat jobbigt i mitt liv just nu.

Å sjätte sidan så är det ju mycket lättare att lägga märke till negativa saker än positiva. Jag menar, jag har ju liksom inte AIDS.

Å sjunde sidan ...eller...?


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0