Bamse karaktärsanalys - Mini-Hopp

Idag har jag fått sommarlov, och vad passar då inte bättre än en karaktärsanalys av filurerna i Bamse.

Jag har för detta ändamål grävt mig ner i min Bamse-seriesamling, sorterad i kronologisk ordning, från sena 80-talet till sena 90-talet/00-talet. Mitt resultat har blivit i en serie av analyser som kommer att dyka upp här på bloggen när jag känner för det.

Mini-hopp


Som enda barnet har föräldrarna i familjen Skutt haft svårt att sätta gränser. Detta i, kombination med Mini-Hopps svåra ADHD, har lett till att ungen kan gå runt och göra vad han vill. Och det är därför alla hatar honom. DÖ, Mini-Hopp DÖ!


Peace!

Kommentarer
Postat av: Klark kent

Dö, värdelösa inlägg Dö!!

2010-06-16 @ 21:52:19
URL: http://smallville.blogg.se/
Postat av: Brittas fi*ta

alkgsoöthgseåmhsee¨hseh¨å,sthsrthoåk,srtho,srtjåp,shtåpo,rsthowi,rgk,sdfthkmsrtghmswt¨h,wtrg,drthnb,dfgätmdsrtohojretpghkswrth¨sktgfbäl,sgfäöbkmxfdgöbnsrogoi bsoiihjtoitbjsfg bsrgb sgbs gusgoistghsrtkgäödsbf sg ksgpsktfgposkgsfmbgsrmgstbkmskhbmsföfg,aåppokrfaiewjr90840394r3hrujerg98hjtogj09gis987guh97gysr4asorkgpplg,bs+ojgf+9sr4+9jerg+zdfbs+okthg+srekge098jgeu0jgquerg

2010-06-20 @ 22:54:19
URL: http://komsafarnititta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0