Det kliar på mitt ben...

...men jag vet inte varför jag ska klia.

På riktigt!

Det är inte så att jag om en timma eller så kommer att tacka mig själv för att jag just kliade.

Och det är ju inte heller så att jag om en timme kommer att tänka "tänk att jag sket i och klia mig på benet för ett tag sen".

Det finns inga argument för varför jag borde göra det.

Däremot om jag gör det så får jag bara en massa döda hudceller under naglarna som kommer ruttna, lukta
äckligt och till slut mutera om till ett köttätande monster som kommer att äta upp mig inifrån och ut.

Föresten så har jag säkert kilat på benet tre gånger medan jag skrivit det här. Men jag tycker att det är okej med tanke på att jag har förevigat det i och med det här inlägget.


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0