Tvångssterilisering

Under det tidiga 2000-talet regerade tröjor med olika text tryck. En av dessa tröjor löd "Världen behöver färre puckon". Om man utgår från att dom inte syftade på drycken så är jag nu beredd på att hålla med.
 
Mellan 1934 till 1975 hade man tvångssterilisering i Sverige. Personligen tycker jag att det är fruktansvärt roligt. "Tyvärr, du har för dåliga gener för att du skall få lov att sprida din säd", ett klipp och allt blir bättre för alla (?).

Vad jag försöker få fram är att jag har gjort en lista, över personer som jag tycker inte har rätt att få sätta sina avkommor på denna jord.

Alexander Bard
, Från BWO. Gener för tidigt håravfall. Och en kille som har varit hora och använder laptop som instrument kan ju inte vara en bra förebild.


Ja, det var alla för tillfället.


Peace!

Kommentarer
Postat av: Alexander Bard

sluta mobbas!!

2010-01-30 @ 13:16:20
Postat av: Den där med blont hår i BWO

Faktiskt, Alex är inte en hora längre, nu ligger vi med varann utan att jag behöver betala...

2010-01-31 @ 12:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0