Vargjakt

Jag har inte tidigare nämnt, på den här bloggen, vad jag tycker om miljöpartiet eller deras väljare. Det skall jag inte göra nu heller. Jag skall bara dela en liten fundering jag har.
   Om miljöpartiet inte skulle hetat just "miljöpartiet" utan, låt säga exempelvis "Sverigepartiet", och kallats för "de gula" istället för "de gröna", och man då hade tvingats titta på deras politik. Hur många väljare skulle de då ha?

Håll detta i åtanke.



3:de Januari, var det dags för vargjakten. 27 av Sveriges vargar skulle bort, för att hindra djuren från att inavla sig allt för mycket.
   Detta är något som en del har haft väldigt svårt för och i år råkade det skjutas en varg för mycket, alltså hela 28 vargar. Det var bägaren som sprängde våra kära hippies droppar.

Naturskyddsföreningen har anmält våran vargjakt till EU-komissionen. Till alla er som tycker att det är det här är ett stor problem så har jag gjort ett litet test.

Vilket tycker ni är värst.

1.
A. I Afrika tränar man barnsoldater.
B. Det har skjutits en varg för mycket den här säsonens vargjakt.

2.
A. Barnsoldaterna drogas och hjärntvättas för att mörda oskyldiga människor.
B. Det finns risk för att även man skjuter genetiskt friska vargar under vargjakterna.

3.
A. Om barnsoldaterna överlever och blir friska så finns det stor risk att de aldrig kan bli normala människor igen.
B. Det kommer att dödas färre får.

4.
A. Medan barnsoldaterna tränas, våldtas och sprättas deras systrar och mödrar.
B. Det finns en risk att vargarna inte längre kommer att finnas i Sverige om många jädra år.

Flest "A": Bra gjort!
Flest "B": Du är antagligen en varg eller en vargfetischist. Sök hjälp! 

Nu känner jag att jag inte alls fick med det jag ville få med, så jag avslutar därför med frågan som vi alla undrat
över. Är är det samma Stora Stygga Varg i "tre små grisar" och "Lilla rödluvan"?


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0