R.I.P. Wolfgang von Väckarklocka

Min k-märkta väckarklocka har, efter alla dessa år slutat fungera. Det betyder att jag måste använda min mobil för att vakna. Illa.
   Jag kan inte hjälpa det, men innan jag går och lägger mig kommer jag alltid på ett sätt som gör mitt uppvaknande värre. Jag har fått för mig att det skall göra min morgon bättre. Fel.
   Det känns som att har gått för långt nu när jag har Arctic Monkeys - The view from the the afternoon som väckningssignal, med mobilen inknuten i  en lååång halsduk, djupt nedgrävd i en klädhög, två meter från sängen. När man väl fått fram mobilen möts jag av texten "Jag får i alla fall sova" och en bild på klockan 22:10.

Nu vet jag inte riktigt om jag fick fram det jag ville få fram med tanke på att jag sitter och ser på "supersize me" medan jag skriver det här. Hitintills så älskar jag den, rå och ocensurerad. Precis som jag vill ha mina ägg.


Peace!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahah shit vilken smart idé! Jag borde testa, har allvarliga problem med snoozning

2010-02-08 @ 17:09:52
URL: http://elvanollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0