Topp 3 tandborstar

Ni har väntat, längtat och trånat. Och här är det:

Topp 3 tandborstar:

3.


Den gammaldagsa tandborsten, utan några som helst komfertabliteter. Men visst är den vacker att se på.

Tungskrapan:
Den finns inte.
Form: Rak, klumpig.

2.
Colgate 360. Kvalitetsreklam(?) till kvalitetsborste. Den ger dig det du vill ha men inte mycket mer.

Tungskrapan:
Små knottrar som knappt känns men ändå lagom effektiv.
Form: Rundnaden gör att det blir lite svårt att vara få ett fast grepp.

1.
Colgate MaxFrech. De första dragen med en nyöppnad Colgate MaxFrech får dig att känna som att det bor 20.000 små mini-massörer i din mun, endast ditsatta för att massera din tänder. Den är så skön att man får känsel på tänderna.

Tungskrapan:
tror jag användes som tortyrmedel under Vietnamkriget.
Form: fungerar.


Peace!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Vad är en tandborste för något??

2010-02-12 @ 20:24:23
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ja ett litet tandborsttest sitter aldrig fel :P

2010-02-12 @ 23:43:47
URL: http://www.rebeckagrahn.blogspot.com
Postat av: Bloggaren himself

En tandborste är en verision av dina dentasticks.



Sant!

2010-02-13 @ 00:20:04
Postat av: Fjårtis-Bella

Hhihi, en gång när jag sov över hos typ min boyfriends ex som typ e Knuttes polare. A då iaf så råka jag typ ta den dära borsten som stod bredvid toan liksom, ba, haaallå, den var ju alldeles för stor, jag ba den går ju knappt in i munnen och ännu svårare var det att få ut den...

2010-02-13 @ 00:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0