År 2010

Här följer en lista vad som har hänt 2010:
  • 20kronors-myntet kom inte.
Ja, that's it.
För jag vet inte om ni kommer ihåg men förra året gjorde jag en lista över vad jag hoppas av decenniet 2010. Och efter som att ingen av punkterna ännu hänt så kommer här listan en gång till:
  • Man inser att nötter egentligen bara är mjukt trä
  • "Legolas" (Taboo (Jaime Gomez)) i Black eyed peace blir sparkad. Seriöst, vem försöker man lura? Alla hatar honom.
  • Körsbärslikörspralinerna i Aladdin askarna tas bort. På sidan raddajulen.se så har Marabou röstat i vilken körsbär i likör blev utsedd till favorit med 12,5% av rösterna. Men den blev även utsedd till den tredje äckligaste, så det är inte så långt bort nu!
  • Sveriges nationalsång byt ut till Ronja Rövardotters themesong. Ni vet den där: "Whee eeh yee, yehy wheeieie weiye..."
  • Jag behöver inte åka in på avgiftning för mitt sodastreamberoende. Och att jag slutar när jag börjar att köra in det i blodet.
  • 20kronors myntet kommer inte. Jag kommer att bli så sjukt mycket fattigare då.
  • Jag blir mångmiljonär på V-75. Som om jag någonsin skulle spela på hästar liksom.
  • Torsten Flinck åker in på avgiftning. Som om han inte gjort det innan liksom.
  • Arnold Schwarzenegger går med på att jobba som min personliga burköppnare på heltid.Släpp politiken tjockis!
  • Man hittar liv på Pluto. Och det består enbart av gul-orangea blodhundar, med svart nos och svans och röda halsband.
  • Hela terrakottaarmén sprängs.
Gott Nytt År!


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0