Bernadotte-Mattsson

Jag har uppfunnit en tidsmaskin. Det är sant! Jag vet att du inte tror mig, det är därför jag har varit tvungen att sätta mitt spår i historien.

Jag har varit runt i varenda kungahus i hela 1840-talets Europa och "spridit säd" så att säga. Och i och med att alla royaliteter tvingades hålla det blåa blodet blått - bara ligga med andra kungligheter - resulterade detta till en ganska kraftig inavel. Efter några år så kunde man inte längre dölja alla överflödiga prins- och prinsesstår, och man tvingades tillåta dem ligga med pöbeln.

Detta splittrade diverse kungahus, och det bildades en konservativ sekt vid namn Militant Blått blod. Med ett absolut kungligt släkte som mål, kidnappade dom prinsar och prinsessor Europa över och förde dom till sitt hemliga näste i Heidelberg, Tyskland, och med experter försökte att avla fram en riktigt bygd människa.

1960 behövdes inte avlingen längre då man började med plastkirurgi inom MBB, och lät nu avkommorna charma sig in i kungasläktet, vilket gör att vi snart kommer att få ett renblodat kungahus.

Jag vet att det låter långsökt, men jag har ett bevis:


Duger detta?


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0