Brianfreeze, i sjutton år

Nu vet jag precis vad jag vill göra i framtiden. Jag ska flytta till någon skog i ett lagom folktomt område, med den snåla packningen bestående av en rutig flanellskjorta, 200 paket "ettan", dator med tillgång till world wide web och en stor yxa. Väl framme så ska jag - med hjälp av yxan - bygga en stuga och sy ett par renskinnsbyxor.

Sen så ska jag traska runt i skogen och jaga, fälla något träd och på fredagskvällar, då, då ska jag sysselsätta mig genom att driva en köp- och säljsajt för ryska fruar med ryska fruar.

Att man inte tänkt på det tidigare liksom!


Peace!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Hur kan du ha brainfreeze när du inte har nån hjärna?

2010-04-09 @ 01:36:29
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Bloggaren himself

hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, you tell me, hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAGAHAGAHAGAHAGAHAGAHAGAHAGAHAGA

2010-04-09 @ 13:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0