Till alla CPG elever!

Som ni kanske har märkt så har striden igen börjat. Jag mot Gustav Hederfeld. Kampen går ut på att lägga ut varandras blogg som startsida på varje dator i våra datorsalar.

Därför. Jag börjar med att citera en anonym kommentator "ge fan i att länka din äckliga blogg som startsida". Jag vill inte säga att du är totalt dum i huvudet men jag kann i alla fall säga att jag  tvivlar på att du kan gå runt i korridorerna tillhörande naturvetenskapliga linjen. Herre gud! Tror du att jag har gjort det här? Tror du att jag har ett sånt ego att det här är något jag gör frivilligt!? Tror du att jag vill att alla skall se den här b-bloggen? Sluta bara vara så bitter! Det går lätt att komma ifrån den och det faktum att du har lagt ner tid på att kommentera har bara triggat Gustav till att fortsätta.

Så om ni vill bli av med min blogg som startsida, lägg till någon annan. Det tar inte så långt tid. Förslagsvis Gustavhederfeld.blogg.se

Peace!

Kommentarer
Postat av: L

Åh jag måste skaffa en tröja som det står "Team Gustav" på! hehe

2009-09-08 @ 22:24:23
URL: http://loutaaa.blogg.se/
Postat av: gustav

Gör de Lotta! Jag ska fanemej fixa fram sånna :)

2009-09-10 @ 16:20:58
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: oskar berggren

"jag tror knappast att du går den naturvetenskapliga linjen" NICE! NICE!!!!!! NICEEEEEEEE!!! skööööööööön

2009-09-15 @ 14:56:52
Postat av: oskar berggren

för då är man smartare än alla andra

2009-09-15 @ 14:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0