Peace!

Nu när fred har återställts mellan mig och Gustav, börjar antal besökare minska och jag vågar blogga igen.
Det känns dock fortfarande som att det finns någon dator som ofrivilligt tvingas ha min blogg som startsida. Om så är fallet - byt gärna.

Efter som att jag idag har känt mig krasslig kommer följande:

Topp 2 läkemedel (typ):
2. Afta med Mot sår och blåsor i munnen. Det läker inte bara snabbare, utan lindrar smärtan direkt.
1. Kirurgtejp

Och jokern. Antibiotika Bra till allt.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Yes, då vet vi att du har sår och blåsor i munnen :D

2009-09-29 @ 09:08:55
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Bloggaren himself

"Mot blåsor och SÅR" var det faktiskt

2009-09-29 @ 20:14:58
Postat av: gustav

Är det inte dags för fisk och potatisbilden snart igen?

2009-09-29 @ 22:52:16
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Bloggaren himself

Den kommer när man minst anar det...

2009-10-04 @ 16:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0