"Asså, livet saknade mening innan man drack kaffe"

"66
   med så många procent minskar risken att begå självmord om du dricker kaffe"
Modemagasinet King of Sweden

Jag vet inte vad som är mest förvånande. Att det är så eller hur man kan ta reda på det.

Det är här jag skall komma med någon lång, dryg och ologisk förklaring på hur dom kan tänkas gått till väga när dom gjorde denna undersökning men sanningen är att det är omöjligt! Jag kan inte på något - ens ologiskt - sätt hitta komma på något.
   Hatten av till den som gjort statistiken.

Men vem kan vara ledsen när man har två regnbågar utanför fönstret?



Jo, jag! För jag har nyss märkt att Gustav har hackat in sig på min blogg och skriver nu omogan inlägg.


Peace!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Hackat och hackat.. Sparat ditt lösenord bara :P

2009-10-18 @ 16:50:56
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0