Om alkohol hade uppfunnits idag

Sätt er bekvämt nu barn. Morfar skall berätta en saga.
 
Det var en fredagskväll i november. FCZ-Tore satt i sin lägenhet i Danderyds kommun. Han hade nu avslutat sitt 7:de parti solo-yatzy. "Jag vann" skrattade han fram, men hans allt för exalterade skratt övergick snabbt till tårar. Varför skulle just han vara så ensam för?
   Efter den 30 minuter långa ångestattacken bestämde han sig för att sopsortera lite grann. Pappersåtervinningen, ingenjörs-och fysiktidningar. Platsåtervinningen, diverse tidningars plastomslag och gladpacksrester. Komposten, gamla jästa äppelskrutt - han hade kört den gamla mjölk och äppeldieten i några veckor nu och vilket hade gjort honom grovt undernärd. Han tog upp påsen och ställde den på bänken, utan att lägga märke till att han lade den på en rostfri gaffel från IKEA. Sopvattnet sprutade ut ur påsen och i stressen greppade han ett glas (även det från IKEA) och lät vätskan rinna ut till sista droppen.
   Han tittade på glasets innehåll, en gul, ganska så trögflytande vätska, full av partiklar, äckligt. Han tittade ut genom fönstret. Och sen ner på glaset igen. Psykologen hade sagt att han skulle prova nya saker, så varför inte? Ett fast tag om glaset, en blick över axeln för att försäkra sig om att han var ensam. "Idiot, klart att ingen annan är här" tänkte han. Efter att ha kört "På det fösta gäller det"-ramsan upp till 349 förde han glaset mot munnen och klunkade i sig allt var den kan tänka sig innehålla. När han var färdig kastade han sig över glaset och slickade det rent.
   Nu snurrade det till. Vad var det här för något? "Jag skall ut och träffa folk" skrek han högt. Han blev förvånad över att sa något sånt, men mest för att han gjorde det naken ute på balkongen. Sen så blev det svart...
   Tore vaknade nästa morgon av att katten kissade honom i ansiktet. Solen lös starkt i ansiktet, det gjorde ont i huvudet så han förde handen mot ögonen för att... men vänta nu. Handen satt fast! Det visade sig att hans armar och ben var fastspända i säng gaveln. Och på hans sidor låg två storbystade, blondiner. Han kände igen dom, det var Sunshine från Slitz juni upplaga, sida 29 och Amber från Slitz almanacka, fröken december.
   Efter den här händelsen började Tore att forska runt om mirakeldrycken. Fyra månader senare startade han sin egen restaurang, Tores nirvana, och serverade drycken tillsammans med fiskbullar.

Så nästa gång ni blir riktigt packade och slår er fru eller kör över någon med bilen, barn - tacka Tore Kullgren!


Peace!

Kommentarer
Postat av: thea

på något vis fanns det något i det där. hahah

2009-11-29 @ 11:23:35
Postat av: Gustav

Känns som nåt jag skulle skriva :P

2009-11-29 @ 20:41:56
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Lynn

Vadå??? Är din mamma lesbisk?

2009-11-29 @ 20:43:19
URL: http://jagärenfjortis.blogg.se/
Postat av: Bengan

Lägg av och prata om alkohol! Det finns viktigare saker att prata om! Som att min son är en manshora som tycker som tjejer

med lägre iq än spisen som stod i hörnet vid Versaille freden!

2009-11-29 @ 20:45:12
URL: http://minsonarenmanshora.blogg.se/
Postat av: Charles Puyol

Hola Anton.

Como Cansiro un e pele drino "din mama"? Y tó es fisto grenjche cono lele. A midro un pilldo komo y libe y como lespo. Si siente y tomo con liuge ase Victor Valdes como siente tú libre liba loba. Y como sili vida loca. Pill I stjärt con lide y tula miedre. Padre Madre Fadre y liba.



Vamos a lá rövhål

2009-11-29 @ 20:50:48
URL: http://www.barcelona.es
Postat av: Pedro

Hej Anton. Jag skulle bara kolla varför du inte kom i lördags? Hoppas att allt är bra mellan oss i alla fall, skulle du kunna uppträda den 6:e december? Det är ett gäng byggare som skall ha julbord och skulle vilja ha något som piffar upp på scen.. Hör av dig..



/Pedro

2009-11-29 @ 20:56:32
URL: http://wwww.manliga-strippor-till-salu.se
Postat av: Bengan

Du får fan ta o komma den här gången! Vill inte sitta o ta på mig själv medan min son strippar igen!!

2009-11-29 @ 21:02:35
URL: http://jaggillarattseantonstrippa.blogg.se/
Postat av: Leif Arne

Anton? Är det något du vill berätta? Jag körde "hur stor är risken att din son är bög"-applicationen på fejjan och jag fick 79%.



2009-11-29 @ 21:04:16
Postat av: Abrons mamma

Postat av: Antons mamma

Anton nu lägger du av med dina dumheter och säger hej till dina nya pappor!

Möt Pedro: den tjocka lilla Chilenaren med liten snopp men ett stort hjärta!

Nästa man till min rakning blir Gonzales: den feta jäveln jag bara ligger med för att få din pappa avundsjuk på mig!

Så hälsa nu på dom!

Postat av: Dr. K Pist

Anton, vi har fått resultaten från din penisundersökning och det verkar inte vara svininfluensan. Dem gula utslagen, onormalt liten storlek och erektionsprobemen kan bero på något annat, du har inte varit i Thailand det senaste året?

2009-11-29 @ 21:10:27
URL: http://www.astrid-lindgrensbarnsjukhus.se
Postat av: Antons mamma

Anton nu lägger du av med dina dumheter och säger hej till dina nya pappor!

Möt Patrik Krusell: den tjocka lilla Chilenaren med liten snopp men ett stort hjärta!

Nästa man till min rakning blir Kalle: den feta jäveln jag bara ligger med för att få din pappa avundsjuk på mig!

Så hälsa nu på dom!

2009-11-29 @ 21:11:17
URL: http://.blogg.se/
Postat av: Thea Lord

Jag vill bara säga att jag är ful!

2009-11-29 @ 21:11:50
URL: http://jagarful.blogg.se/
Postat av: Chewbacka

Graooowl frust frön mjaaaaaao! Mööööööööööööööööööööööö eeeeeeeeeeeehhhhhhhh graaaaaaaaaaaaa din mamma graaaaaaaaaaaaaöööööööwllllllllm mjuiiiiiiiiiiiiiiiaow

2009-11-29 @ 21:15:18
Postat av: Lynn

Se de positivt Thea, Du är ju inte supermegaultrafjortis iallafall tihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi

2009-11-29 @ 21:18:17
URL: http://.blogg.se/
Postat av: Jackie-san-wan-wookie

Aiiinton, lu hajl vel iiinte gloomt mii, diin liilla liskokande flu i thailajnd. Taj meei peingajna nejsta gajng, annas ingejn liis. pluss pluss lijlle glubben.

2009-11-29 @ 21:20:29
URL: http://www.thaithaisugalismus.thai
Postat av: Mamma mu

Men heeeej Anton! Mamma mu här! Inte din riktiga mamma! Även fast hon också ser ut som en ko! hur är det med dig! Jag och Kråkan saknar dig!

Postat av: Dr Bombay

Testresultaten från din trettonde koloskopi den här veckan kom precis tillbaka och din herpes är fortfarande kvar. Men om du vill så kan jag komma över och göra en till. Bara för säkerhets skull

Postat av: Bosse Bildoktorn

Anton Anton Anton. Nu har jag kommit på den. Det som händer i din bil är INTE förgasarens fel. Ajajaj, du har monterat fälgarna åt fel håll. Det enda rätta, om du smörjer in rattlåset med hederlig vanlig svensk mosad falukorv så glider händerna bättre i svängarna och friktionen minskar på damaskaxlarna. Funkar det inte så skulle jag prova att linda drivaxeln två varv runt bromstrumman samt att borsta tänderna med kopparpasta.

2009-11-29 @ 21:25:18
URL: http://www.bosse.se
Postat av: Kalle (som precis drog)

Var lite tystare anton, Jag och din mamma håller på med mycket viktiga saker i din säng. Och nu får du för fan ta o börja kalla mig pappa!!

Postat av: Gustav (som brukar tänka på sig själv när han runkar)

Är det bara jag som tycker att Antons mammas bröst är lite för lika rostatbröd för att vara verkliga?! Tror att det är Leif-Arne som är en scizofren transvestit!

Postat av: Kalle

Jag tycker att de e skönt att tänka på rostat bröd när jag onanerar faktiskt. Men min mamma tycker att jag ska ha smör på mackan istället

Postat av: Gustav

Men grädden på moset ät att få lägga mitt "mios" på min mammas rygg!

Postat av: Pelles videobutiq

Hej, vi vill meddela att följande filmer nu är 4 dagar försenade:



My little pony the movie

Lejonkungen 3

Ridskolan 2

In thru the backdoor 4



Vänligen returnera filmerna...

2009-11-30 @ 00:07:55
URL: http://www.kebab-e-nice.se
Postat av: Svenska djursexklubben

Din ansökan har avslagits, för 13:onde gången. Snälla! Ge upp!



/styrelsen

2009-11-30 @ 00:18:11
URL: http://www.kaninsnorreémums.se
Postat av: Urbans duochjag-antiperspirant-spökläte-hundhona

Vill också påminna om att du skall lämna in följande filmer till oss:



One night in Paris

One night in Paris exemplar 2

Antons mamma duschar 3

Mamma mu på cykelutflykt

One night in Paris exemplar 3



Snarast möjligt!!!

Postat av: Pedro

Hej igen Anton. Den här sidan verkar inte speciellt seriös när mina kommentarer drunknar i ett hav av skitsnack. Kunde du den 6:e december eller? Det är ett ganska bra gig för dig om du vill nå toppen Anton. Du får 150 spänn plus 15% av dricksen.



Hör av dig.



/Pedro

2009-11-30 @ 12:39:45
URL: http://www.manliga-strippor-till-salu.se
Postat av: Lynn

Asså Pedro :O! Du menar väl inte mig i allefall ;)!?? Jag kan den 6:e december om Ante-pante inte kan ;););)! :). Du kan väl majla min Lunarstorm!

2009-11-30 @ 12:45:06
URL: http://www.jagvilljagvill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0