На 15-12-09 мы выпускаем бомбу над Москвой

"Vad är det här för rubrik?" tänker ni. Det skall jag berätta för er.

Som den lilla provokatör jag är har jag kommit på den bästa lauringen. Jag använde mig av det ack så tillförlitliga google translate för att översätt "Den 15-12-09 släpper vi bomben över Moskva" till ryska.
   Min plan är att någon rysk google-galning skall söka på något liknande det här, få upp min blogg som resultat, och anmäla det till regeringen som sen ringer efter en svensk-rysk talande snubbe som måste översätta hela inlägget. När han väl kommer hit så skall han börja småflina lite och inse att de är blåsta.
   Hälsa Dmitrij Medvedev (där fick jag lite mer taggar).

Och så här, kära läsare, gör man för att stjäla tid och pengar från Rysslands regering!

En gång till, för säkerhets skull: На 15-12-09 мы выпускаем бомбу над Москвой


Peace!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Så du menar att vi inte ska släppa nån bomb över Moskva?

2009-11-03 @ 20:04:50
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Bloggaren himself

Det är frivilligt

2009-11-03 @ 21:08:41
Postat av: Gustav

är du med på de da?

2009-11-03 @ 21:16:33
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Dmitrij Medvedev

Если вы не сможете отозвать свое заявление, и я каждый русский изнасилования Матерь твоя!

Postat av: Bloggaren himself

"Om du inte kan dra tillbaka mitt uttalande och jag har fullt ryska våldta din mor!"?

Du kan också använda google translate märker jag

2009-11-05 @ 11:58:27
Postat av: Dmitrij Medvedev

Jag fick med de om din mamma iaf! då är jag nöjd!!

2009-11-05 @ 15:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0