100 ord för snö men inget för krig

Grönlänningarna är inte bara gröna, utan även dumma i huvudet. Ni kan ha alla era ord för snö om ni nu känner att ni behöver det men hitta för bövelen på något för krig!
 
Jag kan knappt tänka mig hur omständiga era nyhetssändingar är:
   "USA skall sätta in soldater i Irak där dom skall med skjuta mot Irakiska soldater"

När det bara kunde vara:
   "USA har startat krig mot Irak"

Ni suger!



Jag har hittat en anteckning på min mobil. Det står bara "Catlounge" så jag googlade det och kom in på den här hemsidan, http://www.catlounge.se/.
  Den bästa sida jag någonsin har varit inne på. Från och med nu så skall jag bara vara inne på den.


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0