Scrubstittarna och jag

Denna midsommarafton klagade jag för Helmer om hur mycket jag hade sovit det här lovet. Därför har jag nu inte sovit på 24,5h. Och efter som att det är nu som man är som mest kreativ kommer här ett riktigt virrigt inlägg.

Jag anser mig som en av världens största Scrubs-fan. Hur kan han tycka något sådant, undrar ni nu. Jo, för att visa hur jag tänker har jag gjort några diagram (eller vad man nu kallar det, jag har sommarlov) som förklarar min hypotes på följande sätt:

Om vi tänker oss att hela linjen där nere är hela jordens befolkning, så kan jag tycka att det är en sådan stor andel som aldrig har sett/ hört talas om Scrubs (typ hela Asien, och Afrika och ja, jag inser nu att det skulle vara lite fler men jag orkade inte tänka när jag gjorde skiten) 

Nu när hela den biten är borta kan vi tänka oss dom som tycker att Scrubs är dåligt, eller inte sett det så mycket att de kan ha en åsikt.

Nu tar jag bort dom som inte har Scrubs som topp-tre i sin lista över tv-program. 

Som ni nu kan se så är jag en av dom "få" som har det och därför kan kalla sig ett sant Scrubs-fan.



Nu vill jag bara göra det tydligt för er att dessa "siffror" är högst hypotetiska och mest troligt jätte-super-fel men det skiter jag i för jag kan inte tänka klokt för tillfället och har åter en gång lyckas stjäla ca. 5 minuter av erat liv, tackar!

Dagens citat: " Charlie Chaplins filmer är ungefär lika roliga som att få en pil genom nacken och sen upptäcka att det är en elräkning fastsatt på den."
                                       Blackadder

Peace!

Kommentarer
Postat av: t

scrubs är king!

2009-06-21 @ 22:38:06
Postat av: Bloggaren himself

Då är vi alltså på samma nivå ;)

2009-06-23 @ 15:05:45
Postat av: gustav

nja, t är nog en nivå högre än dig?

2009-06-29 @ 14:56:17
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Dr. Porr

Porr e också najs!

2009-07-05 @ 22:25:38
URL: http://www.drporr.com
Postat av: Anonym

att jag är högre, men det visst alla redan

2009-07-20 @ 15:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0