"Go shawty. It's your birthday. We gon' party like it's yo birthday"

Om du just nu befinner dig i F-huset, NV-programets datorsal och har fått den här sidan som startsida, byt den.



Vad är det  för event som ger den här bloggens längsta rubrik som citerar 50 Cent?  Ja, det är min födelsedag. Och den var över förväntan. Jag hade trott att det skulle suga med matteprov och körkonsert. Men allt gick bra och jag hade min sista spansk-lektion någonsin!  Jag grät inte som jag trodde att jag skulle göra men jag får nästan en liten klump i halsen när jag tänker tillbaka på det, helt underbart!
   Tack till Stina, Hanna och Finn. Det var en riktigt feting muffin.
 
Jag saknar dock det där pirret man hade när man var liten, när man inte kunde sova natten innan och man räknade ner dagarna en månad innan. jag tror det var det där pirret om presenter, man har lite mer kasch nu så man kan köpa det man vill ha och det är därför, bland annat, spänningen har försvunnit.

Jag förstår faktiskt inte varför man firar alla födelsedagar. Grattis du har överlevt ett åt till. Okej, om man firar sitt första år  och okej om man firar från 75 och uppåt. För att inte tala om man levde på 1300-talet, grattis du var en av de 2/3 som inte dog i böldpest i år!

Idag har jag hört på Estniska Televisionens Flickkör i ledning av Aarne Saluveer (för er som vill veta det). Europas bästa flickkör, och världskänd. Och stört bra! Shit vad grymma dom var, jag bara skakar när jag tänker på hur skickliga dom var! Jag tänkte lägga in ett youtube-klipp men skiten stog ju på estniska och jag är inte överdrivet bra på det. 
 
Dagens citat: "Måns Möller är så ful att hans egen son vill bli adopterad"
                                                                                            Mårten Andersson

Peace!
   

Kommentarer
Postat av: Kerille

Haha, du är rätt skön du, eller lite efter, men det kanske är samma sak...

2009-06-03 @ 22:30:29
URL: http://kerille.blogg.se/
Postat av: Simon

KASCH? WTF?

2009-06-04 @ 23:35:55
URL: http://thepointofview.blogg.se/
Postat av: Bloggaren himself

Kommentar1: Varför är jag så seg? (vilket är en ganska dum fråga då jag bara framstår mer seg)

Kommenter2: Klirr, grönt, klöver, pengar, dinero, money, fler alternativa synonymer till pengar

2009-06-05 @ 16:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0