Gaah!

Först vill jag börja med att ge Gustav Hederfeld ett långt finger! Som alla som varit i NV:s datorsal har märkt ligger den här sidan som startsida på de flesta datorer, vilket är ett litet projekt Gustav har haft. Men nu (snart) är det sommarlov och då kommer alla datorer att formateras om! In your face!


 
Gaah!
Nu är jag ledig till lovet börjar, hur konstigt det än låter. Och det är underbart! Inget mer plugg! Jag älskar sommar! Maah!

Jag skall se Muse den 24:de oktober! Det är så bra att jag nästan får en klump i halsen när jag tänker på det. 

Idag tryckte jag ner näven i färsk fågelskit. Det var inte lika najs.

Straitpoäng till mig. Jag håller just nu på att göra "Vem är du i Deperate Housewives"-testet.

Det här var förmodligen det sämsta blogginlägg jag någonsin gjort. Men jag bryr mig inte för jag kan inte skriva klokt när jag är så här glad. Och ni läste ju tydligen skiten också.
Happiness!

Och vem i Desperate Housewives blev jag då om inte den sönderstressade fyrbarnsmamman, Lynett Scavo



Dagens citat: "Jag har aldrig haft problem med droger, bara med polisen"
                                                                                                    Keith Richards

Peace! 

 

Kommentarer
Postat av: Gustav

Sitter i datasalen nu och skrattar åt dig MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-06-11 @ 10:07:53
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Bloggaren himself

Jag skrattar åt dig! sopa!

2009-06-11 @ 13:43:12
Postat av: gustav

Men det första jag ska göra nästa termin är att lägga in den på alla igen

2009-06-13 @ 21:25:19
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Bloggaren himself

Då skall jag lägga in alla på din! Duell!

2009-06-13 @ 23:21:51
Postat av: Anonym

Öh.. G1 och G2! Alltså som det uttalas...

2009-06-14 @ 12:06:09
Postat av: Bloggaren himself

det beror på, är du gotlänning?

2009-06-18 @ 14:27:42
Postat av: gustav

Ja, Jag och Anton är G1 och G2 och det är vi stolta över:P

2009-06-29 @ 15:18:35
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0