Dagens citat...

Var hälsad ärade jordbo! Det är en stor dag för Anton.blogg.se! I dag är dagen då "Dagens citat" bytes ut till "Ute och inne, Hissa och Dissa, Bra och Anus, Jedi och Seth, Zack Braff och Lalia Freivalds", det byter namn efter humör.
   Det är helt enkelt för jobbigt att komma ihåg vad folk säger hela tiden, och att hitta något tar tid. Men jag lovar er detta - "Dagens citat" dyker upp igen när ni minst anar det! (dadadaaaa)


 
Människor från planeten Tellus, jag är rädd! Jag är rädd för att jag fått för tidig pappahumor. Igår när familjen satt och fikade skulle min syster berätta om någon snubbe och då hände det hemska:
   (Syster) "vad hette han nu lasse...lasse"
   (Pappa och jag i kör) "...Kronér!"
   Allt gick så fort och slog till så snabbt. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Sa jag det där? Var det ens ett accepterat skämt? Jag tror inte att det var det, och det är min tröst. Förslag på sätt att komma över det här på? t.ex. terapi, forum kanske olika bestraffningssätt? Jag funderar på att resa till någon litet, högst främmande stamm i Afrika och leva som dom i 35 år. Vid det laget har jag glömt det svenska språket och då hör ingen om jag drar ett pappahumor-skämt. Det där var så smart att jag bara måste lägga in den här bilden.

        
Dagens...
Hiss:
Ordet som ínte varit populärt sen det användes av Lotta på bråkmakargatan, "farao" i stället för fan.
Diss: Loka - stormy passion fruit. Vem farao kan tro att det skulle vara gott att kombinera passionsfrukt och ingefära, dåligt Loka.

Peace!

Kommentarer
Postat av: gustav

asså, jag förstår dig anton. Jag brukar få den tvångstanken på din blogg också :)

2009-07-21 @ 13:20:14
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0