In memory of Michael Jackson

Jag har varit utan internet ett tag nu så detta kommer kanske lite sent



Michael Joseph Jackson, King of Pop, Mr. Moonwalk och världens mest älskade pedofil, född 29 augusti, 1958 gick bort den 25 juni 2009. Efter sig lämnar efter sig 3 barn och miljoner fans. och inte för att glömma, underbar musik. 
   Först trodde jag att det var planerat (eller ville kanske bara inte inse), att han egentligen inte var död, bara en comeback innan London turnén. Men efter som att han igår hade minnesstund så känner jag mig ganska övertygad att jag hade fel.
  Det är helt sjukt hur stor han var, 12 fans har tagit självmord för att Michael är död.
   Jag har lagt märke till en rolig sak gällande media: de visar aldrig bilder på Michael som han såg ut utan bara som han såg ut innan. Jag kan inte klandra dom, hans nuvarande utseende passar bättre i skvallerpressarna och inte för att hedra honom. Eller vilken Michael föredrar ni?

"It Don't Matter If You're Black Or White"  eller?


The Jackson 5 och affrot, det bästa med Michael

 
Thriller, ett av världens mest sålda album


The Essential Michael Jackson, Ett bra album med dom bästa låtarna från andra album och lite nytt.


R.I.P. Michael Jackson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0