SD - Ett parit för dig som inte har hissen i topp

Jag hörde att alla riksdagsmedlemar skriver blogg. De flesta har ingen kommentar alls och en del har bara någon men Carl-Bilt däremot hade tydligen sjukt mycket kommentarer. Nu är min fråga, varför läser/kommenterar folk inte deras bloggar? Jag tycker att det hade varit fett med respekt att kommentera Mona Sahlins blogg!
  
Och när det ändå är politik, Några medlemar i Sverigedemokaterna har, med döljd mirkofon, dragit rassistiska skämt och allmänt ogenomtänkta kommentarer. Helt sjukt att dom nästan är med i riksdagen! Och jag säger inte att alla som röstar på sverigedemokraterna är idioter (eller inte) men om det påstås att det här avslöjandena kan gynna partiet är det ju något fel.

Ett citat så att ni förstår vad det handlar om:

 "Visste ni att invandrare som kommer till Sverige från länder som Afghanistan eller Afrika har ibland över 2000 parasiter i sin kropp. Kan ni tänka er? Våra hundar har inte så många. Och de sitter i karantän."
                                    SD-medlem på internt möte i Lidingö 

Och nästa som får bli Dagens citat

"Vi har ingen tolerans alls (för rasism) skulle jag vilja påstå"
                                          Jimmie Åkesson, SDs partiledare

Läses i följande ordning
http://www.expressen.se/1.1515357
http://www.expressen.se/1.1515356

Peace!
    


Kommentarer
Postat av: språkpolisen

Ja anton, SD är verkligen ett dåligt parit:P

2009-04-15 @ 14:31:42
Postat av: Jimmy

Snyyyyygg blogg :D Vill du gå på dejt med mig? ;D

2009-04-16 @ 12:29:36
Postat av: Bloggaren himself

Jomen visst. Utanför Bertils på söndag kl. 15:00?

2009-04-17 @ 16:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0