Vår och svamp

Jag har en blåsa på tungan.
Jag har så ont i ryggen att jag knappt kan röra mig.
Jag har pollenallergi.
Men visst är våren härlig! Solen skinner ute och jag kan glädjas över att alla andra är så glada för det. Jag är inte bitter men det är inte så lätt att njuta av en varm vårvind när man vet att det ger svamp under ögonlocken (ja, det är lika sexigt som det låter) och att man ständigt måste ta bort sömnsand/ängla bajs/vad det mer har för namn från tårkanalen.

Viktigt!
Om du går på CPG och just nu är i datorsalen och fått det här som startsida så får du mer än gärna byta den till någon annan.

Nu skall jag dra till Kalle och spela in en Spicegirls video.

Dagens citat: "En gång såg jag George Foreman skuggboxas. Skuggan vann."
                                                                                                       Muhammad Ali    

Peace!


Kommentarer
Postat av: thea

din blogg är lagom bra faktist. lite rolig och lite uppdaterande på ditt liv. haha :D saknardig

2009-04-25 @ 16:24:31
Postat av: Roger Moore

Hör du de!!! Den e bara lagom bra!!! De betyder att den typ e kass Anton, Dags o skärpa sig och få in lite mer action i livet, Biljakter, mord o brudar. Lätt som en plätt

2009-04-28 @ 17:38:09
URL: http://007.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är Gustav som satt din blogg som startsida... mörda honom!

2009-05-01 @ 19:30:20
Postat av: Bloggaren himself

Jag tänkte det. Vem är det som ger det anonyma tipset?

2009-05-02 @ 18:45:30
Postat av: Anonym

Det är Gustavs bästa kompis som hatar honom :D hehe

2009-05-03 @ 12:54:29
Postat av: Bloggaren himself

Okej, låter som många han känner;) Tack iaf:)

2009-05-03 @ 18:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0