Ett underbart sätt att dö på

Jag har en del fascinerande impulser. När jag skall dricka direkt ur kranen och det är någon som har ställt kranen på varmt så händer det ibland att jag börjar blåsa på det forsande vattnet, som om det vore en kopp te. Idag märkte jag en ny som var så konstig att den måste offentliggöras: Jag satt framför datorn med ett digestivekex i handen (såklart) och telefonen börjar ringa. I den här stressade situationen gör jag inget klokare än att trycka i hela kexet i munnen och sen svara i telefonen, det blev en intressant konversation.

Dom senaste veckorna har jag börjat tänka på hur jag skulle vilja dö och nu har jag kommit på det ultimata sättet:
Jag skall vara i Vatikanstaten med goda vänner och vi skall se Påvens återkomst från en lång resa (Som alla vet åker han i sin "Popemobil" som är en bil som tål en massa skott och till och med bomber). Jag märker att det framför bilen ligger en bomb och jag hoppar in i båset tillsamans med en förvånad påve. Bilen kör på bomben och flyger 200 meter upp i luften. Jag drar ut påven och sätter på honom en fallskärm (som man alltid har med sig när man är ute i Vatikanstaten och går). Påven ser mig i ögonen med tacksammhet i blicken, ger mig en hård high five och vecklar ut fallskärmen. Jag ser hur påven glider säkert ner medens jag störtar mot marken och pang! när det är 40 meter kvar skjuter killen som gör rösten i alla amerikanska trailer mig och drar en sån där schysst kommentar som bara han och Clintan kan göra.

.
Du kan tacka mig senare Benedictus.

Dagens citat: "Klassisk är en bok som folk berömmer men ingen läser"
                                                                                                         Mark Twain

Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du sa ju ett annat sätt att dö på till mig i skolan! och det tyckte jag var bättre! jaja...

2009-05-03 @ 21:05:34
Postat av: Anonym

Va!? hur kan det sättet vara bättre? Det hätr var ju mycket coolare:)

2009-05-04 @ 21:43:14
Postat av: Anonym

Va!? Hur kan de tycka att det är bättre? Det här är ju mycket coolare:)

2009-05-04 @ 21:45:04
Postat av: Bloggaren himself

Va!? Hur kan du tycka det? Det här är ju mycket coolare:)

2009-05-04 @ 21:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0