Hundvakt

Jag är just nu så trött att jag närmar mig zombienivå! Jag fattar inte varför jag inte bara sover, det går inte. Men inga sura miner för nu har mitt påsklov börjat! Helt underbart!

Dagens action-behov mättades när brandalarmet startade, det är en ganska skön start enligt mig, och brandkåren kom. Jag hörde att det var en NV1:a klass som sprängde något i kemisalen.
 Jag var allderles för trött för att vara med hos Viktor så jag åkte hem istället. Men jag kännde att jag ville fira att jag överlevt 3/4 av mitt första år på nv så jag gjorde en fika på kaffe, macka och någon kaka och åkte ut till Hejde skjutbana och åt, grymt mysigt! Våren är här! 
   När mamma kom hem tyckte hon att jag skulle laga maten så jag drog ihop en omelett. Efter som att jag inte la ned så mycket tid och kärlek på den blev det rellativt jättebränd, men det var bara att skrapa bort. 
   Under middagen ringde min morbror. Han skulle på dans och undrade om vi kunde ta hand om hans (tidigare nämnda) valp. Vilket vi gärna gjorde. Han är ju fär söt.     


På en och en halv timma så hann Billy Bazooka både kissa och bajsa inne, skulle aldrig orka med en hund på heltid. Han fick mig också att inse att jag fortfarande har kvar lite av min rädsla för hundar som jag var helt säker på försvann för ca. 7 år sedan. Det kändes jätte jobbigt och märka det, som ett stort misslyckande och var inte lika roligt att ha den runtomkring längre. Men man får inte hänga läpp när det är påsklov, det var ju kul att ha en hund i huset.

 Dagens citat: "Mike Tyson var domare på Wrestlemania 14 och i slutat av kvällen visade han fingret för publiken. Evander Holyfields finger"
                             Conan O´Brien

Peace!
    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0