Socialt inkompetent

Okej, jag kanske inte har blivit en bättre bloggare men det är faktiskt så att om man NV hinner man inte vara socialt aktiv. Jag har suttit i några dagar nu och pluggat men det känns ändå som om jag inte får mindre arbete att göra. Jag hoppas på att få tillbaka mitt liv under lovet. Just nu är jag bara väldigt slut.

Det har varit en ganska skön dag i dag. Ingen samhällskunskap, eget arbete på naturkunskapen (=gjorde inte ett skit), idrott med en fet body pump, åt på pastavagnen med Johan och sedan var det kör. Det var när jag kom hem som jobbet började och jag har pluggat ständigt sen dess tills nu men jag skall fortsätta snart samtidigt som jag skummtittar på the fast and the furious: tokyo drift. Najs film.

Dagens enda apri, april försök blev en flopp. Blev dock lurad en gång, skämms ganska mycket. Det är inte bra.

Nu måste jag sluta om jag skall lära mig dom där 36 glosorna men först:

Dagens tips: 25 kr vecka på pastsvagnen, gäller dock bara till i morgon.
Dagens tips 2: Köp inte malaco truly till en kopis via mobil, det kostar pengar!

Dagens citat: "Jag läser aldrig en bok jag skall reccensera - man blir så påverkad då
                                                                                                                          Oscar Wilde  

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0