Så ska det låta!

Vad gör man inte en torsdags förmiddag utom att kolla igenom gamla inspelade så ska det låt avsnitt. Det gjorde jag och ångrar det inte en sekund! Jag har hittat sveriges bästa manliga sångare!

Mina damer och herrar, jag ger er Samuel Ljungblahd!
 



Dagens citat: "Det är kul att vara med i "Grillad". Programmet med fler avhoppare än Estonia"
                                                                                                                                       Måns Möller

Peace!
                                                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: thea

samuel ljugblad har funnits i mitt hjärta long time nu... han är så sviinit bra, såg han förövrigt i sommras;) och att kolla gamla så ska det låta avsnitt är bäst.

2009-04-30 @ 15:36:25
Postat av: Johanna

Heeeeelt klockren kille!! Mer Samuel Ljungblahd åt folket!!!!

2009-05-01 @ 16:29:58
Postat av: Bloggaren himself

Vill också se honom!:) Förslag till årets Frizon? ;)

2009-05-02 @ 18:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0