Det bästa inlägget, eller?

För att få upp min statestik lite - men mest för att jag är lat - så skall jag nu kopiera den mest lästa bloggen på devote.se. Märk att allt är inom citattecken för att undvika juridiska problem.



"Jag har städat och tvättat hela dagen. Istället för att gå ut prioriterade jag detta, helt underbart. Att tvätta var det bästa jag gjort på länge, jag hatar/kan inte tvätta men efter fem månader var det oundvikligt och holy crap vad mycket kläder det blev. Jag räknade till trettioåtta par tights, tvåhundratjugosex t-shirts, åttiotvå tjocktröjor, fem andra tröjor, tjugonio långärmade t-shirts, elva stickade tröjor, tvåhundratre linnen, tjugonio kjolar, trettiofem shorts, fem byxdressar, en pilotoverall? trettiosex par jeans, nio par chinos, tolv par jeanstights, tre par adidasbyxor, två andra byxor, massa mjukisbyxor/mys kläder, tjugotre skjortor, nitton västar, femtiosex jackor, två hängselkjolar, mängder av underkläder och konstigt nog femtiotre klänningar, jag som aldrig använder klänning. Dessutom prylar som sju hattar, tjugotre vanliga mössor, fyra pälsmössor, nio kepsar, femtiosju vanliga väskor, arton kuvärväskor, tre andra väskor, sex par glasögon, tolv par solglasögon, trettiotvå skärp, tvåhundratrettiosju scarfar, sjukt mycket smycken/accessoarer och flera hundra par skor. Nu ska jag göra en sista ansträngning och bädda rent, Godnatt."
                                      /rikauteliggare.devote.se

Kommentarer
Postat av: gustav

Vi vill se fiskpanettbilden!! Vi vill se fiskpanettbilden!!!

2009-08-31 @ 22:48:35
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Anonym

ge fan i att länka din äckliga blogg som startsida.

2009-09-03 @ 12:51:51
Postat av: Lotta Potta unna punna

hahahaahahaha älskar kommentaren ovanför xD

2009-09-03 @ 14:53:23
Postat av: Anonym

Jag tycker att den här bloggen är fin!!!!

2009-09-03 @ 20:36:58
Postat av: Karl

Ja! Sluta klaga på Anton, han må ha många brister men vi älskar honom ändå!

Eller hur?!:D

2009-09-03 @ 22:32:32
Postat av: gustav

Ja Anton Sluta o lägga in din jävla blogg som startsida :P

2009-09-03 @ 23:12:40
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0